195 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان یزد به بهره برداری رسید

 
یزدفردا " همزمان با ایام ا... دهه فجر انقلاب اسلامی 195 واحد مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد به بهره برداری رسید.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در مراسم افتتاح واحد های مسکونی بخش نیر که با حضور نماینده مردم میبد و تفت و جمعی از مسئولین بخش نیر صورت پذیرفت اظهار داشت : برای ساخت این واحدهای مسکونی بیش از 20 میلیارد ریال هزینه شده است.
مهندس نصیری اظهار امیدواری کرد: تا دو سال آینده مشکل مسکن مددجویان تحت پوشش با جمعیت دو نفر به بالا کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد حل خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین یحیی زاده ، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد این نهاد را در امر خدمت رسانی به محرومین و خصوصا احداث سرپناه برای مددجویان و ایجاد اشتغال پیشرو دانست.
همچنین با افتتاح یک واحد طرح اشتغال و خودکفایی در بخش نیر توسط حجه الاسلام و المسلمین یحیی زاده تعداد 100 طرح خودکفائی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان به بهره برداری رسید.
با اجرای این طرح ها برای بیش از 100 خانوار مستعد کار در زمینه های مختلف شغلی از جمله: دامپروری، کشاورزی، قالیبافی و صنفی و صنعتی ایجاد اشتغال شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا